torstai 23. huhtikuuta 2015

Paljastusta

Minä tuossa toissa viikolla sainkin jo oman sly30 paljastus paketin. Tarkoitus oli että teen reseptien herkut ja sitte postaan tänne. Mutta se jäi ja sitten unohdin että en ole vielä postannut :( Anteeksi ihan kamalasti!

Mutta tässä minun pakettini



- Suolaiset mukiherkut kirja
- Proteiinipatukoit <3 Mun lemppareit! - Tylla setti - Ruislese - dippi ja mausteet - Tomaattimurska - iiihana muumikortti ja magneetti :D Oon joskus kaupassa tuota magneettia kattonnu ja se on just hyvä! Mukana oli vielä pari herkullista reseptiä mitkä on ihan pakko tässä lähi päivinä toteuttaa. Luultavammin jo viikonloppuna kun saan pennut kotio :) Ja tuo kirja, ihan huippu! :D Oon joskus karppiohjeilla tehny mukiherkkuja. No aina ne ei ole kyllä ihan nappii menny mut tuossa olikin hyvin kaikki ohjeet selitetty. Tätä tulee ihan Paketit ovat olleet ihan huippuja ja hyvin on otettu huomioon minun diettini :) Kiiitos vielä paljon Minna! <3 Parikseni paljastui Makiaa Minnalta.

Sitten minulle myös saapui outo pakettikortti tänään. Ihmettelin etten ole mistään mitään tilannutkaan ja paketti oli iso. Samointeinhän se piti sitte lähtä hakemaan.



Olinkin voittanut arvonnassa Saga tuotteita ^_^ Olikin paljon uusia tuttavuuksia. Usein on tullut kaupassa pyöriteltyä eväspussejakin, mut sinne ne on jäänny.. No eipä tartte enään pyöritellä :)

Kiitokset myös Emolle tästä kivasta kierroksesta! :) Ensi kiekan minä skippaan kun en tiedä oikein kesäsuunnitelmista niin en riskiä ota. Toivottavasti sitten seuraavaan pääsen mukaan taas :)

5 kommenttia:

  1. Ihana paketti ja hyvä että sponsorin paketti mieluinen =)

    VastaaPoista
  2. Kivan paketin parisi oli lähettänyt!
    Onnea sponsoripaketin saannista!
    Terkuin nami-hiiri
    http://nami-hiiri.vuodatus.net

    VastaaPoista
  3. Kaikista eniten mielenkiintoa herätti tuo suolaiset mukikakut-kirja! Mielenkiinnolla odotan, tuleeko tänne testailuista raporttia...?! Onnea arvontavoitosta!

    VastaaPoista
  4. Kiva, että paketit ovat olleet mieluisia, kovasti niitä pähkäilin :) Minäkään en ole aikaisemmin ehtinyt kommentoida, ollut tässä vähän muuta mielen päällä. Oikein iloista kevättä ja onnea voitosta! :)

    VastaaPoista
  5. mikä se tuollai SLY (salainen leivonta ystävä?) juttu on?

    VastaaPoista